האם כדאי להעביר את הפודקאסט לשירות אחסון אחר?

יש היום כל כך הרבה שירותי אחסון לפודקאסטים, שזה מרגיש לפעמים בלתי אפשרי להחליט מהו שירות האחסון הנכון ביותר.
 
זו דילמה שלא מעט פודקאסטרים נתקלים בה בשלב כזה או אחר, ויש כמה דברים שמאוד חשוב לדעת לפני שעושים את הצעד.
 
כדי להרגיע אתכם שלא מדובר בהחלטה שאינה ניתנת לשינוי, בלייב הזה דיברתי על מעבר בין שירותי אחסון שונים.
 
אשתף גם שעברתי עם כמה וכמה לקוחות את התהליך הזה יד ביד ולא מדובר בתהליך מסובך וארוך, אבל כן חשוב שתקחו בחשבון מספר דברים, ועל כך דיברתי בלייב הזה…
 

בלייב דיברתי על הנושאים הבאים:

  • מוזיקת פתיחה ומאחורי הקלעים – מדקה 0:00
  • פתיח, דברי פתיחה והצגת הנושא – מדקה 5:03
  • למה בחרתי לדבר על הנושא? – מדקה 6:46
  • סיבות נפוצות למעבר בין שירותי אחסון – מדקה 8:43
  • איך עוברים בפועל לשירות אחסון אחר? – מדקה 13:12
  • דגשים חשובים לפני המעבר בפועל – מדקה 17:08
  • השורה התחתונה… האם כדאי לעבור או לא? – מדקה 24:44
  • דברי סיום – מדקה 27:19

כדי לקבל עדכונים בכל פעם שאעלה ללייב הצטרפו לרשימת התפוצה שלי בקישור הזה (אל דאגה, אני לא מציקה יותר מדי) ועשו לייק לעמוד הפייסבוק של “אודיובריין – פודקאסטים לעסקים”.

הקלטת הלייב

האזנה כפודקאסט

סיכום בנקודות

סיבות נפוצות למעבר:

  • המאפיינים של הפלטפורמה לא מספקים עבורכם
  • לחילופין, יש מאפיין ספציפי שחשוב לכם ולא נמצא בשירות הנוכחי שלכם
  • רצון לסטטיסטיקות מפורטות יותר כמו שבקאסטבוקס הסטטיסטיקות מאוד מוגבלות ומינוריות
  • מעבר משירות חינמי לשירות בתשלום
  • לחילופין, הוזלת עלויות בין שירותי אחסון
  • מעבר לשירות אחסון יציב יותר

איך עוברים?

  • רוב השירותים מאפשרים מעבר בקלות ואפילו יש להם מדריך מפורט ומעבר פשוט ומהיר מכל השירותים הפופולאריים אליהם
  • צריך לעשות הפניה של הרסס מהשירות הישן לשירות החדש (נקרא 301 permanent redirect)
  • צריך להעביר את כל המידע וקבצי המדיה מהשירות הישן לחדש – רוב שירותי האחסון יעשו זאת עבורכם

דברים שחשוב לשים אליהם לב /דגשים:

  • סטטיסטיקות – תאבדו את הסטטיסטיקות הקודמות שלכם
  • אתם יכולים לייצא את הסטטיסטיקות לקובץ אקסל ואפילו לעשות צילומי מסכים של הסטטיסטיקות הישנות למקרה הצורך
  • כל שירות אחסון מודד סטטיסטיקות בצורה מעט שונה ולכן יכול להיות פער בין הסטטיסטיקות בשירות הישן לסטטיסטיקות בשירות החדש
  • מעבר פשוט – המעבר מאוד פשוט וקל ורוב המקרים ואין מה לחשוש ממנו
  • בדקו את השירות החדש קודם – רוב השירותים נותנים תקופת ניסיון בחינם, נצלו אותה כדי לבחון ולהתנסות עם השירות לפני קבלת ההחלטה הסופית
  • מעבר הנתונים – לכל פרק יש מזהה ייחודי וחשוב מאוד שהוא לא יישתנה. באנגלית נקרא GUID. רצוי לבדוק עם השירות אליו אתם רוצים לעבור האם הוא משנה את המזהה הייחודי הזה. אם משנה, זה יגרום לפרקים לרדת שוב לאחר המעבר וישפיע על הסטטיסטיקות שלכם, וגם לא יהיה נעים ונוח למי שכבר האזין. מידע נוסף לגבי GUIDs – Global Unique Identifier
  • הטמעת הנגן החדש – לא לשכוח להטמיע את הנגן מהשירות החדש באתר שלכם במקום הנגן הישן. אם יש לכם הרבה פרקים זה סזיפי אבל אפשרי

אז, האם כדאי לעבור או לא?

  • תלוי מה הצורך שלכם ומה הסיבה שבגללה אתם עוברים
  • בגדול אם שירות האחסון שבחרתם מפסיק לשרת אתכם או לא נותן לכם יותר את המענה אז אתם ממש לא צריכים להישאר כבולים אליו יותר

מדריכים אחרונים באתר

6 נתונים שמשפיעים על מספר ההאזנות של הפודקאסט

6 נתונים שמשפיעים על מספר ההאזנות של הפודקאסט שלכם

אחד הדברים שמעניינים פודקאסטרים רבים הוא מספר ההאזנות שלהם ואיך הם יכולים להגדיל אותו.

בפוסט הזה אני משתפת אתם ב:

6 הנתונים שמשפיעים הכי הרבה על מספר ההאזנות / הורדת של הפודקאסט

איך אתם יכולים להקפיץ את המספר ולמה לא תמיד כדאי לעשות זאת

אז איך בכל זאת אתם יכולים למדוד את הצלחת הפודקאסט שלכם? (קישור ללייב מיוחד שעשיתי בנושא)

קראו עוד »

מדריכי וידאו

הפודקאסטים שלי

תוכנית ליווי מקיפה בליווי מלא שלי!

תוכנית הליווי הכי מקיפה שיש להפקת פודקאסט! כוללת קורס דיגיטלי, שיחות ייעוץ, חוברות עבודה ממוקדות ומניעות לפעולה, ליווי ותמיכה במייל ובוואטסאפ לאורך כל הדרך! התוכנית הינה אישית ונעשית בזמן ובקצב שלכם! למידע נוסף על תוכנית הליווי לחצו פה

שיעורי הקורס הדיגיטלי למכירה בנפרד:

לחצו על כל תמונה למעבר למידע נוסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ממאזינים ללקוחות משלמים

המדריך ליצירת תוכן שיהפוך יותר מאזינים ללקוחות משלמים

בין אם יש לכם כבר פודקאסט ואתם רוצים להביא ממנו יותר לקוחות,
ובין אם אתם רק מתחילים עכשיו להקליט ואתם רוצים לראות תוצאות יותר מהר,
המדריך הזה בדיוק בשבילכם.

מלאו את פרטיכם והמדריך יישלח אליכם למייל:
דילוג לתוכן