זו אחת השאלות הפופולאריות שנתקלתי בהן לאחרונה.
זה ברור לכולם שלאנשים מוכרים בתחומם יש קהל עוקבים גדול, וקהל עוקבים גדול שווה חשיפה גדולה יותר.
אנשים רוצים להזמין אליהם לפודקאסט מפורסמים, כאלה שנחשבים ל”סלבס” או פשוט מאוד מאוד מוכרים בנישה הספציפית שלהם, אבל הם חוששים לעשות זאת.
למה אנשים חוששים להזמין מפורסמים לפודקאסט שלהם?
- חשש מדחיה
- חשש כי אותם אנשים לא נגישים כלל
- אולי אין להם אפילו מושג דרך איזה ערוץ לפנות אליהם
- התרגשות, מבוכה
- תסמונת המתחזה – למה שיגיבו לי? מי אני בכלל?
הטיפים שלי ומה אני עושה כשאני מזמינה אנשים מוכרים בתחומם לפודקאסטים שלי?
לא לפנות ישר על ההתחלה – צברו קצת ניסיון עם הפודקאסט, הקליטו מספר פרקים כך שיהיה לכם לפחות סוג של “פורטפוליו” ברזומה שתוכלו להציג בפניהם, מה שיגדיל את הסיכויים שלהם לרצות להגיע להתראיין אצלכם
התחילו לעקוב אחרי אותם אנשים ברשתות – קבוצת פייסבוק, אינסטגרם, עמוד פייסבוק, טיקטוק… התחילו לעשות להם לייקים על תכנים, להגיב. נסו למצוא את הפרצה הזו שדרכה אתם יכולים לפנות בפרטי, להציג את עצמכם ולהזמין לפודקאסט
הירשמו לרשימת התפוצה שלהם – אם יש להם רשימת תפוצה, הירשמו והתחילו לעקוב. מצאו תוכל שתופס אתכם ומעניין אתכם והשיבו למייל. אם תשיבו למייל שנשלח לרשימת התפוצה יש סיכוי גבוה יותר שיענו לכם חזרה
רכשו מוצר שלהם – זה לא חייב להיות משהו גרנדיוזי, וזו רק הצעה במידה והתכנים שלהם מעניינים אתכם באמת. זו אחלה דרך להשיג גישה לאותם אנשים
היעזרו בקשרים – לפעמים לא תהיה ברירה ותצטרו להשתמש בקשרים כדי לנסות להגיע לאותם אנשים וזה בסדר.
לסיכום:
לפעמים אתם תופתעו עד כמה חלק מהאנשים הללו נגישים וניתן לדבר איתם בגובה העיניים, ועד כמה ממש לא…
זה בסדר, אל תקחו באופן אישי אף דחיה או התעלמות. לא קרה כלום, ממשיכים הלאה
זכרו תמיד שאנשים אוהבים תשומת לב ואוהבים לדבר על עצמם, במיוחד בפודקאסטים שהפכו להיות מאוד פופולאריים, כך שתזכירו את זה לעצמכם בכל פעם לפני פניה למישהו מפורסם, קחו אוויר ופשוט פנו אליהם
אני ממליצה שלהשיג אנשים מפורסמים לא תהיה האסטרטגיה היחידה שלכם, אלא הזמינו באמת אנשים מעניינים, גם כאלה שפחות נחשבים למומחים מוכרים בתחומם. אתם אף פעם לא יודעים אילו קשרים והזדמנויות עסקיות יכולות לצאת מאף אדם.