לא מזמן מישהו שאל אותי האם אני מלמדת לשווק את הפודקאסט באופן אותנטי.
עניתי לו שלדעתי לא ניתן ללמד מישהו להיות אותנטי…
או שהוא מחליט להיות אותנטי ולדבר את האמת שלו, או שהוא “מחרטט” את הקהל שלו ולא אומר את האמת.
מה שאתם כן יכולים לעשות זה לגרום למאזינים שלכם להבין שאתם אכן אותנטיים, ועל זה אני מדברת בפרק זה.
איך להעביר אותנטיות בפודקאסט שלכם?
אל תעשו / אמרו מה שלא נוח לכם לעשות / לומר – הקשיבו לתחושות הבטן שלכם תמיד. אם אתם לא שלמים עם משהו אז תנו לזה קצת לשקוע, חשבו על זה לעומק והחליטו אם מתאים או לא
אמרו את האמת שלכם ולא כדי לרצות – אם תהיו מהוססים או תעשו משהו כדי לרצות אחרים זה יעבור לא טוב, יבחינו בחוסר האותנטיות הזו
היו עקביים – אל תאמרו משהו אחד ותעשו משהו אחר, זה בסדר לשנות את דעתכם, אבל הסבירו מאיפה נובע השינוי
אל תנסו להיות מעניינים על ידי תוכן “צהוב” – אל תביכו את האורחים שלכם, אל תשתפו שמות של לקוחות / סיפורי מקרה שיחשפו יותר מדי פרטים
אל תחשבו מה חושבים עליכם – אם משהו מרגיש לכם נכון, לכו על זה. עמדו מאחורי הדעה שלכם
הביאו “הוכחות” מהשטח – Social proof, לקוחות / מטופלים מרוצים, סיפורי הצלחה, מקרים אמיתיים (ללא שמות) ועוד… יתנו תחושת ביטחון ואתנטיות
לסיכום:
לאותנטיות יש יכולת להביא לכם את הלקוחות המדוייקים לכם.
אל תזלזלו במאזינים שלכם, היו אמיתיים איתם ותראו איך הסגירות הופכות לקלות יותר ויותר