איך לגרום ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים לאהוב את הפודקאסט שלכם

איך תגרמו ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים לאהוב את הפודקאסט שלכם – לייב מיוחד לט”ו באב

טיפים איך להפוך את הפודקאסט שלכם לכלי שיווקי מעולה לעסק שלכם!

הרבה עסקים חוששים לשווק את עצמם, חוששים שהשיווק שלהם יהיה אגרסיבי מדי ויבהיל לקוחות פוטנציאליים.

בלייב הזה שיתפתי בלפחות 6 דרכים בהם אתם יכולים לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם בקלות, באותנטיות וללא מאמץ, כך שתגרמו ללקוחות שלכם פשוט להתחבר אליכם ולאהוב אתכם!

לצפיה בהקלטת הלייב:

לייב מיוחד לט”ו באב – איך לגרום ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים לאהוב את הפודקאסט שלכןהצטרפו אלי ללייב מיוחד לט”ו באב!!! בלייב אתן לכם טיפים איך להפוך את הפודקאסט שלכם לכלי שיווקי מעולה לעסק שלכם! הרבה עסקים חוששים לשווק את עצמם, חוששים שהשיווק שלהם יהיה אגרסיבי מדי ויבהיל לקוחות פוטנציאליים. בלייב הזה אני אשתף אתכם בלפחות 6 דרכים בהם אתם יכולים לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם בקלות וללא מאמץ. קישורים רלוונטיים: קורס האונליין המקיף שלי להפקת פודקאסט: https://audiobrain.co.il/how-to-podcast-online-comprehensive-course/ רכישת שיעורים ספציפיים מהקורס המקיף (כל שיעור נמכר בנפרד, למי שלא צריך את הקורס המלא): https://audiobrain.co.il/shop מדריכים חינמיים על עולם הפודקאסטים: https://audiobrain.co.il/free-guides/ הפודקאסט – מאחורי המיקרופון: https://behindthemic.co.il/ פודקאסט על עקבים – פודקאסט על יזמות ואימהות: https://podcastonheels.co.il/

Posted by ‎אודיובריין AudioBrain – פודקאסטים לעסקים‎ on Tuesday, August 4, 2020

סיכום בנקודות:

  1. תנו ערך, דברו על הנושאים שהכי מעניינים את המאזינים שלכם – כבעלי עסק בוודאי נתקלתם בשאלות חמות, שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב, נושאים וכאבים של לקוחות. רשמו את כולם במקום מרוכז ובכל פעם הקליטו פרק שקשור לאחד או יותר מהנושאים הללו
  2. תנו למאזינים את הקשר והיחס האישי – למרות שהפודקאסט לא פונה לאדם ספציפי, אלא לקהל שלם, עדיין יש דברים שאפשר לעשות כדי לתת הרגשה יותר אישית, למשל: אזכור של השם שלהם (בהסכמה כמובן), מתן דוגמאות (אפילו בעילום שם) ממקרים אמיתיים של לקוחות…
  3. תנו הטבות מיוחדות למאזיני הפודקאסט – קופונים (יעזור לכם למדוד יחס המרה וכדאיות של הפודקאסט)
  4. תנו למאזינים להיות שותפים לתכנים ולאורחים בפודקאסט – אפילו פתחו קבוצת פייסבוק למאזיני הפודקאסט
  5. צרו תוכן ייחודי לפודקאסט – אל תמחזרו סתם תכנים, חשבו מה הקונספט של הפודקאסט ומה הערך שאתם רוצים לספק דווקא דרכו. למשל: הקונפסט של מאחורי המיקרופון. זה יכול להיות שיחות בהן אתם מנתחים מקרים ומצבים אמיתיים שקרו לכם וניתן להסיק מהן מסקנות, קייס סטאדיס מהשטח ועוד…
  6. תהיו אותנטיים – היו אמיתיים, תנו לאנשים להרגיש שהם מכירים את האדם שמאחורי הקול, שתפו על עצמכם (עד כמה שאתם מרגישים בנוח לחשוף), אל תחששו להביע רגשות, אל תהיו מונוטונים…

הפודקאסטים שלי:

מידע נוסף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *