לא יודעים איך להתמודד עם ההצפה של אנשים להתראיין בפודקאסט שלכם? לא נעים לכם לומר לא?
ככל שיש יותר ויותר פודקאסטים, ויותר ויותר אנשים מבינים כמה פודקאסט הוא כלי שיווקי עוצמתי לעסקים, כך יותר בעלי ובעלות עסקים, ולא רק, מחפשים פודקאסטים רלוונטיים לתחום העיסוק שלהם כדי להתראיין בהם ולקבל חשיפה.
גם אני חווה את זה כמובן, וככל שהפודקאסטים שלי הופכים להיות יותר ויותר פופולאריים, כך כמות הפניות להתראיין אצלי הולכת וגדלה.
נכון להיום אני מתחזקת שני פודקאסטים בפורמט ראיון:
בוידאוקאסט הזה אני משתפת איך אני מתמודדת עם ההצפה בבקשות להתראיין בפודקאסטים שלי.
טיפים איך להתמודד עם הצפה בבקשות לראיונות בפודקאסט:
אף פעם לא לסגור דלת – אף פעם אל תאמרו לא. אתם לא יכולים אף פעם לדעת מי האדם שמעוניין להתארח, ולאן הקשר איתו יוביל.
הכינו “שאלון התעניינות” – שאלון עם שאלות רלוונטיות שיכולות לעזור לכם לקבל מידע חשוב על האדם שמבקש להתראיין, הוא ייכנס למאגר שאלונים וכך אתם למעשה לא אומרים לו לא.
עושה מחקר קטן – נכנסת לרשתות החברתיות, קצת מאזינה / צופה בתכנים, בודקת מה אותו אדם עושה
שואלת על מה ירצו להתארח – פשוט שואלת ישירות למה פנו, האם האזינו לפודקאסט ואילו נושאים היו רוצים להביא לראיון.
רוצים לשמוע דוגמאות מבקשות שאני מקבלת להתארח, וגם לדעת מתי אני כן מסרבת לבקשות להתארח בפודקאסטים שלי?
צפו או האזינו לפרק המלא…