איך להיות אוטוריתה בפודקאסט ראיונות

איך להיות אוטוריתה בפודקאסט ראיונות
הפורמט הכי פופולארי בפודקאסטים הוא פורמט בסגנון ראיון.
 
לפודקאסט בפורמט ראיון יש כמה וכמה יתרונות:
 
הרבה יותר כיף להקליט יחד עם אדם נוסף,
לרוב האנשים קל יותר להקליט עם מישהו נוסף מאשר לדבר סולו
וגם עבור המאזינים הפורמט הזה יותר כיפי ומעניין
 
יוצא לי לשוחח עם לא מעט פודקאסטרים שלחלוטין נחשבים אוטוריתה בתחומם, אבל הם מקבלים מדי פעם תגובות ממאזינים שהם מדברים יותר מדי ושהם לא נותנים למרואיין שלהם לדבר.
 
זה יוצר הרגשה לא נעימה, בעיקר אם בעל הפודקאסט התחיל את הפודקאסט כדי לקדם את העסק שלו ולמצב את עצמו כאוטוריתה בתחומו.
 
בוידאו הזה אני מדברת על איך ניתן למזער, ואף למנוע הערות שכאלו מצד המאזינים, 
 
ויותר מזה, איך להדגיש את האוטוריתה שאתם בפודקאסט, גם אם הוא בפורמט של ראיון.
 

איך להדגיש את האוטוריתה שאתם בפודקאסט בפורמט ראיון - סיכום בנקודות:

לומר שם וטייטל – חשוב להקפיד לומר את שמכם המלא בתחילת כל פרק, ואם אתם מרגישים בנוח אז גם את הטייטל שלכם (תואר כמו ד”ר, תחום העיסוק שלכם…)

לכתוב שם וטייטל בתיאור – לכתוב בתיאור תוכנית הפודקאסט, בתיאור הפרקים, באתר שלכם. ניתן לעדכן את השם והתיאור דרך שירות האחסון של הפודקאסט וזה ייתעדכן באפליקציות השונות תוך כמה שעות.

להקליט טריילר לפודקאסט – טריילר של 2-3 דקות שבו אתם נותנים רקע עליכם, מי אתם, למה הקמתם את הפודקאסט, במה אתם עוסקים ומי קהל היעד של הפודקאסט

לראיין לקוחות (קייס סטאדיס) – להביא עדויות של לקוחות, מטופלים וכו’ בחלק מהפרקים בו תשוחחו על התהליך שהמטופל / הלקוח עבר ואיך אתם עזרתם לו בתהליך

חלק מהמרואיינים בפודקאסט שלי “מאחורי המיקרופון” הם לקוחות שליוויתי בתהליך הפקת הפודקאסט שלהם

לעשות ייעוץ בלייב בפודקאסט -לתת ייעוץ ולהקליט אותו ואז לפרסם אותו כפרק. באישור הלקוח כמובן. רוזין רוזנבלום עושה זאת בצורה מעולה, אני מזמינה אתכם להאזין לראיון שערכתי איתה ב”מאחורי המיקרופון“.

לתת דוגמאות מתהליכים שאתם מלווים – בלי לחשוף כמובן את לקוחותיכם, שתפו בסיפורים מעניינים של לקוחות שעזרתם להם

לא לקיים ראיון, אלא שיחה – לומר גם ללקוח וגם למאזינים שמדובר בשיחה ולא בראיון. הרי גם אתם חלק מהפודקאסט וגם לכם יש המון ידע לתרום.

לעשות הכנה טובה לקראת הפרק – גם אם הבאתם מומחה בתחום משיק הרלוונטי לקהל הפודקאסט שלכם, עשו הכנה מקדימה טובה ותנו את האינפוטים שלכם מהמקום שלכם

התראיינתם בפודקאסטים אחרים? בקשו את ההקלטות והעלו אותם גם אצלכם בפודקאסט

שקלו לשלב פרקי סולו – גם אם בחרתם בפורמט של ראיונות, בטוח שיש לכם הרבה ידע לתת לקהל שלכם. שקלו לשלב פרקי סולו בפודקאסט. אין חוקיות לגבי הפורמט, אף אחד לא אמר שפודקאסט חייב להיות רק ראיונות או רק סולו. אני מכירה ועוקבת אחר לא מעט פודקאסטים שמשלבים בהצלחה רבה כמה פורמטים, וזה עובד להם מעולה. 

זכרו שמה שמעניין זה התוכן. אם התוכן טוב, הכל טוב! 🙂

איך להיות אוטוריתה בפודקאסט ראיונות - הקלטת הלייב:

להאזנה כפודקאסט

מדריכים אחרונים באתר

6 נתונים שמשפיעים על מספר ההאזנות של הפודקאסט

6 נתונים שמשפיעים על מספר ההאזנות של הפודקאסט שלכם

אחד הדברים שמעניינים פודקאסטרים רבים הוא מספר ההאזנות שלהם ואיך הם יכולים להגדיל אותו.

בפוסט הזה אני משתפת אתם ב:

6 הנתונים שמשפיעים הכי הרבה על מספר ההאזנות / הורדת של הפודקאסט

איך אתם יכולים להקפיץ את המספר ולמה לא תמיד כדאי לעשות זאת

אז איך בכל זאת אתם יכולים למדוד את הצלחת הפודקאסט שלכם? (קישור ללייב מיוחד שעשיתי בנושא)

קראו עוד »

מדריכי וידאו

הפודקאסטים שלי

תוכנית ליווי מקיפה בליווי מלא שלי!

תוכנית הליווי הכי מקיפה שיש להפקת פודקאסט! כוללת קורס דיגיטלי, שיחות ייעוץ, חוברות עבודה ממוקדות ומניעות לפעולה, ליווי ותמיכה במייל ובוואטסאפ לאורך כל הדרך! התוכנית הינה אישית ונעשית בזמן ובקצב שלכם! למידע נוסף על תוכנית הליווי לחצו פה

שיעורי הקורס הדיגיטלי למכירה בנפרד:

לחצו על כל תמונה למעבר למידע נוסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ממאזינים ללקוחות משלמים

המדריך ליצירת תוכן שיהפוך יותר מאזינים ללקוחות משלמים

בין אם יש לכם כבר פודקאסט ואתם רוצים להביא ממנו יותר לקוחות,
ובין אם אתם רק מתחילים עכשיו להקליט ואתם רוצים לראות תוצאות יותר מהר,
המדריך הזה בדיוק בשבילכם.

מלאו את פרטיכם והמדריך יישלח אליכם למייל:
דילוג לתוכן