מה ההבדלים בין יוטיוב לפלטפורמת הפודקאסטים ולמה לא לפרסם רק ביוטיוב

הרבה אנשים שרוצים להתחיל פודקאסט תוהים מה בעצם ההבדל בין פלטפורמת הפודקאסטים ליוטיוב, לא בטוחים איפה כדאי להם לפרסם את התכנים שלהם ומה היתרונות של כל פלטפורמה.

בלייב דיברתי על הנושאים הבאים:

  • ההבדלים המהותיים בין יוטיוב לפלטפורמות הפודקאסטים
  • יתרונות ההפצה בפלטפורמות הפודקאסטים
  • יתרונות ההפצה ביוטיוב
  • איפה כדאי להיות?

כדי לקבל עדכונים בכל פעם שאעלה ללייב הצטרפו לרשימת התפוצה שלי בקישור הזה (אל דאגה, אני לא מציקה יותר מדי) ועשו לייק לעמוד הפייסבוק של “אודיובריין – פודקאסטים לעסקים

לצפיה בהקלטת הלייב:

מה ההבדלים בין יוטיוב לפלטפורמת הפודקאסטים ולמה לא לפרסם את הפודקאסט רק ביוטיוב?הצטרפו אלי ללייב נוסף!! בלייב אני מדברת על הנושאים הבאים: 🎤ההבדלים המהותיים בין יוטיוב לפלטפורמות הפודקאסטים 🎤יתרונות הפצה בפלטפורמות הפודקאסטים 🎤יתרונות הפצה ביוטיוב 🎤איפה כדאי להיות? קורס האונליין המקיף שלי להפקת פודקאסט: https://audiobrain.co.il/how-to-podcast-online-comprehensive-course/ רכישת שיעורים ספציפיים מהקורס המקיף (כל שיעור נמכר בנפרד, למי שלא צריך את הקורס המלא): https://audiobrain.co.il/shop מדריכים חינמיים על עולם הפודקאסטים: https://audiobrain.co.il/free-guides/ הפודקאסט – מאחורי המיקרופון: https://behindthemic.co.il/ פודקאסט על עקבים: https://podcastonheels.co.il/

Posted by ‎אודיובריין AudioBrain – פודקאסטים לעסקים‎ on Tuesday, July 28, 2020

סיכום בנקודות:

למרות הסיכום, אני ממליצה לצפות בהקלטת הלייב, מכיוון שבלייב עצמו אני מרחיבה ומשתפת הרבה מעבר למה שרשום בסיכום, ולעיתים עונה גם על שאלות ששואלים אותי תוך כדי.

ההבדלים בין יוטיוב לפלטפורמות הפודקאסטים

  • שתי הפלטפורמות מנגישות את התוכן לקהל נוסף
  • ההבדל המהותי הוא ה- RSS שמתעדכן בכל האפליקציות לאחר העלאת פרק לשירות האחסון כך שכל אחד יכול להאזין דרך איזו אפליקציה שמעדיף
    יוטיוב יותר נוח לצפיה / האזנה דרך המחשב (כך הרבה אנשים עושים)
  • לפודקאסטים הרוב מאזין דרך אפליקציות ייעודיות
  • יש אנשים שמעדיפים לצפות / להאזין דרך יוטיוב ויש כאלה שמעדיפים דרך אפליקציית פודקאסטים

יתרונות ההפצה בפלטפורמות הפודקאסטים:

  • האפליקציה שומרת את הדקה המדויקת שעד אליה האזינו, כך שניתן להמשיך מאותה הנקודה
  • יותר ויותר אנשים מאזינים לפודקאסטים – בעת ביצוע פעילות ספורטיבית, עמידה בפקקים / נסיעה, בישולים, סידור הבית… לכן חשוב מאוד להיות שם
  • אפשר לראות שהעולם הולך לשם, ספוטיפיי נכנסה חזק לעולם הפודקאסטים ואפילו יוצרת תוכן בלעדי
  • יש יותר ויותר פודקאסטים בארץ

יתרונות ההפצה ביוטיוב:

  • הנגשה נוספת לטובת מי שכן מאזין דרך יוטיוב עדיין
  • יוטיוב הוא מנוע חיפוש לכל דבר, כך שאם הכותרת והתיאור מכילים מילות מפתח, והם במיקום טוב, זו אחלה דרך להשיג תנועה דרך יוטיוב / גוגל (שמות מרואיינים למשל זו דרך מעולה)

אז איפה כדאי להיות?

  • קודם כל, כדי שהפודקאסט שלכם באמת יהיה פודקאסט הוא צריך להופיע בפלטפורמות הפודקאסטים וצריך להיות לו RSS. אז דבר ראשון תדאגו לכך.
  • לאחר מכן, תפיצו את הפודקאסט גם ביוטיוב. אם אתם מקליטים גם וידאו אז תעלו את הוידאו המלא ליוטיוב, זה יתן יתרון נוסף לאנשים להירשם לערוץ שלכם

הפודקאסטים שלי:

קישורים רלוונטיים:

מדריכים אחרונים באתר

6 נתונים שמשפיעים על מספר ההאזנות של הפודקאסט

6 נתונים שמשפיעים על מספר ההאזנות של הפודקאסט שלכם

אחד הדברים שמעניינים פודקאסטרים רבים הוא מספר ההאזנות שלהם ואיך הם יכולים להגדיל אותו.

בפוסט הזה אני משתפת אתם ב:

6 הנתונים שמשפיעים הכי הרבה על מספר ההאזנות / הורדת של הפודקאסט

איך אתם יכולים להקפיץ את המספר ולמה לא תמיד כדאי לעשות זאת

אז איך בכל זאת אתם יכולים למדוד את הצלחת הפודקאסט שלכם? (קישור ללייב מיוחד שעשיתי בנושא)

קראו עוד »

מדריכי וידאו

הפודקאסטים שלי

תוכנית ליווי מקיפה בליווי מלא שלי!

תוכנית הליווי הכי מקיפה שיש להפקת פודקאסט! כוללת קורס דיגיטלי, שיחות ייעוץ, חוברות עבודה ממוקדות ומניעות לפעולה, ליווי ותמיכה במייל ובוואטסאפ לאורך כל הדרך! התוכנית הינה אישית ונעשית בזמן ובקצב שלכם! למידע נוסף על תוכנית הליווי לחצו פה

שיעורי הקורס הדיגיטלי למכירה בנפרד:

לחצו על כל תמונה למעבר למידע נוסף

ממאזינים ללקוחות משלמים

המדריך ליצירת תוכן שיהפוך יותר מאזינים ללקוחות משלמים

בין אם יש לכם כבר פודקאסט ואתם רוצים להביא ממנו יותר לקוחות,
ובין אם אתם רק מתחילים עכשיו להקליט ואתם רוצים לראות תוצאות יותר מהר,
המדריך הזה בדיוק בשבילכם.

מלאו את פרטיכם והמדריך יישלח אליכם למייל:
דילוג לתוכן