מה מעכב אתכם מלהתחיל פודקאסט ומה אתם צריכים תכלס כדי להתחיל?

הרבה מהעסקים אותם אני מלווה בתהליך הקמת הפודקאסט שלהם משתפים אותי בסיבות שבגללן לא התחילו עד היום פודקאסט ולמה לקח להם הרבה זמן לצאת לדרך, ושמתי לב שיש כמה גורמים מעכבים שמשותפים לרובם.

אם אתם מאוד רוצים להתחיל פודקאסט אבל יש משהו שמעכב אתכם מלהתחיל, אני בטוחה שהקלטת הלייב הזו תתן לכם את הדחיפה שאתם צריכים כדי לצאת לדרך.

בלייב דיברתי על הנושאים הבאים:

  • למה בחרתי לדבר על הדברים שמעכבים אתכם מלהקים פודקאסט?
  • מהן הסיבות הנפוצות שמעכות אתכם מלהתחיל פודקאסט?
  • מה אתם צריכים תכלס בכדי להתחיל?
  • מה יקדם אתכם ממש עכשיו לעבר הקמת הפודקאסט המיוחל?

כדי לקבל עדכונים בכל פעם שאעלה ללייב הצטרפו לרשימת התפוצה שלי בקישור הזה (אל דאגה, אני לא מציקה יותר מדי) ועשו לייק לעמוד הפייסבוק של “אודיובריין – פודקאסטים לעסקים

הקלטת הלייב:

סיכום בנקודות:

למרות הסיכום, אני ממליצה לצפות בהקלטת הלייב, מכיוון שבלייב עצמו אני מרחיבה ומשתפת הרבה מעבר למה שרשום בסיכום, ולעיתים עונה גם על שאלות ששואלים אותי תוך כדי.

למה בחרתי לדבר על הנושא?

  • מכל השיחות אספתי את הסיבות הכי נפוצות שמעכבות עסקים מלהתחיל פודקאסט
  • אין עדיין מספיק פודקאסטים בארץ ובמגוון רחב מספיק של תחומים
  • פודקאסט הוא כלי שיווקי מעולה והוא עובד! חשוב לי לעודד עוד עסקים לצאת לדרך ולהתחיל פודקאסט (מי מכם שרוצה פודקאסט)

הסיבות הנפוצות שמעכבות אתכם מהלתחיל פודקאסט

  • חשש ממה יגידו – חשש מביקורת, ממה יגידו עליכם, מאיך תתפסו בעיני אחרים
  • חשש לא לעמוד בציפיות של עצמכם ושל אחרים
  • חשש לדבר למיקרופון / להקליט את עצמכם
  • תחושת תסמונת המתחזה – אני לא מספיק טוב / מעניין
  • חשש מחוסר מושלמות – רצון לעשות את הכל מושלם
  • חוסר ידע איך להתחיל פודקאסט / עודף מידע שצרכתם אונליין
  • מחשבה שצריך את הציוד הכי יקר ואיכותי או את הסאונד הכי איכותי
  • חשש להיות מראיינים מלידה
  • הבנה טכנית – החל מאיזה ציוד אתם צריכים, איך לקנות ציוד שיתאים לצרכים שלכם ועדיין יפיק סאונד איכותי, איך מקליטים, איך עורכים, איך עושים עריכת סאונד ועוד…

מה אתם צריכים תכלס כדי להתחיל פודקאסט?

  • נושא שיש לכם תשוקה לדבר עליו ורעיונות לנושאים לפרקים
  • קונספט / פורמט – האם לבד / ראיונות / שיחה (פודקאסט מאחורי המיקרופון כדוגמא)
  • קהל יעד מוגדר כדי להתאים את התכנים אליו ותדעו לשווק לו
  • מטרות שאתם רוצים להשיג באמצעות הפודקאסט
  • ציוד שמתאים לצרכים שלכם ולתקציב שלכם – יש אחלה ציוד במחירים ממש לא יקרים (מיקרופון שמתחבר למחשב אם אתם לבד או ממשק אודיו ו-2 מיקרופונים לשני אנשים)

אז מה לעשות עכשיו?

  • לקפוץ למים!
  • תקנו ציוד, תתחילו להתנסות
  • בייבי סטפס!!!
  • אם אתם צריכים עזרה ניתן לרכוש את קורס האונליין המקיף את תוכנית הליווי שלי ונעשה זאת יחד (קישורים למטה)

הפודקאסטים שלי:

קישורים רלוונטיים:

מדריכים אחרונים באתר

6 נתונים שמשפיעים על מספר ההאזנות של הפודקאסט

6 נתונים שמשפיעים על מספר ההאזנות של הפודקאסט שלכם

אחד הדברים שמעניינים פודקאסטרים רבים הוא מספר ההאזנות שלהם ואיך הם יכולים להגדיל אותו.

בפוסט הזה אני משתפת אתם ב:

6 הנתונים שמשפיעים הכי הרבה על מספר ההאזנות / הורדת של הפודקאסט

איך אתם יכולים להקפיץ את המספר ולמה לא תמיד כדאי לעשות זאת

אז איך בכל זאת אתם יכולים למדוד את הצלחת הפודקאסט שלכם? (קישור ללייב מיוחד שעשיתי בנושא)

קראו עוד »

מדריכי וידאו

הפודקאסטים שלי

תוכנית ליווי מקיפה בליווי מלא שלי!

תוכנית הליווי הכי מקיפה שיש להפקת פודקאסט! כוללת קורס דיגיטלי, שיחות ייעוץ, חוברות עבודה ממוקדות ומניעות לפעולה, ליווי ותמיכה במייל ובוואטסאפ לאורך כל הדרך! התוכנית הינה אישית ונעשית בזמן ובקצב שלכם! למידע נוסף על תוכנית הליווי לחצו פה

שיעורי הקורס הדיגיטלי למכירה בנפרד:

לחצו על כל תמונה למעבר למידע נוסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ממאזינים ללקוחות משלמים

המדריך ליצירת תוכן שיהפוך יותר מאזינים ללקוחות משלמים

בין אם יש לכם כבר פודקאסט ואתם רוצים להביא ממנו יותר לקוחות,
ובין אם אתם רק מתחילים עכשיו להקליט ואתם רוצים לראות תוצאות יותר מהר,
המדריך הזה בדיוק בשבילכם.

מלאו את פרטיכם והמדריך יישלח אליכם למייל:
דילוג לתוכן