עד כמה לשווק את עצמכם בפודקאסט

עד כמה לשווק את עצמכם בפודקאסט?

יותר ויותר עסקים מקימים פודקאסט כדי לחזק את המותג שלהם ולהנגיש את הידע שלהם לקהל שלהם, אבל הרבה מהם משתפים אותי שהם לא מרגישים בנוח לשווק את עצמם בפודקאסט.

אני חושבת שלא רק כדאי לכם לשווק את עצמכם בפודקאסט, אלא אתם חייבים לעשות זאת! פשוט לעשות זאת באופן שירגיש לכם נכון.

בלייב דיברתי על הנושאים הבאים:

  • איך אתם יכולים לשווק את עצמכם בפודקאסט?
  • דוגמאות לבעלי עסקים שהפודקאסט מהווה כלי שיווקי עבורם
  • איך תדעו כמה זה נכון עבורכם לשווק את עצמכם?
  • למה ממש לא כדאי שתוותרו על השיווק העצמי?

כדי לקבל עדכונים בכל פעם שאעלה ללייב הצטרפו לרשימת התפוצה שלי בקישור הזה (אל דאגה, אני לא מציקה יותר מדי) ועשו לייק לעמוד הפייסבוק של “אודיובריין – פודקאסטים לעסקים

הקלטת הלייב:

עד כמה לשווק את עצמכם בפודקאסט? לייב!!!איך לשווק את עצמכם בפודקאסט… הצטרפו אלי ללייב!!! עד כמה שיווק עצמי צריך לעשות בפודקאסט ואיך לעשות את זה נכון? בלייב אני מדברת על: 🎯 למה החלטתי לדבר על שיווק באמצעות פודקאסט? 🎯 איך אתם יכולים לשווק את עצמכם בפודקאסט? 🎯 דוגמאות לפודקאסטרים שמשווקים את עצמם 🎯 איך תדעו כמה זה נכון עבורכם לשווק את עצמכם? 🎯 למה ממש לא כדאי שתוותרו על השיווק העצמי? קישורים רלוונטיים: מדריכים חינמיים על עולם הפודקאסטים באתר החברים שלי (הרשמה עם מייל בלבד) https://audiobrain.co.il/free-guides קורס האונליין המקיף שלי להפקת פודקאסט: https://audiobrain.co.il/how-to-podcast-online-comprehensive-course/ פודקאסט על עקבים: https://podcastonheels.co.il/ הפודקאסט “מאחורי המיקרופון”: http://behindthemic.co.il/

Posted by ‎אודיובריין AudioBrain – פודקאסטים לעסקים‎ on Tuesday, June 9, 2020

סיכום בנקודות:

למרות הסיכום, אני ממליצה לצפות בהקלטת הלייב, מכיוון שבלייב עצמו אני מרחיבה ומשתפת הרבה מעבר למה שרשום בסיכום, ולעיתים עונה גם על שאלות ששואלים אותי תוך כדי.

איך אתם יכולים לשווק את עצמכם בפודקאסט?

  • לציין מוצרים / שירותים / אירועים קרובים שלכם
  • להפנות אנשים להרשמה לרשימת התפוצה שלכם
  • לראיין אנשים ולתרום מהידע שלכם
  • לנתח בלייב בפודקאסט מקרים מהתחום שלכם
  • להביא קייס סטאדיס ולספר על התהליך שהלקוחות שלכם עברו
  • טיפים נוספים – לגוון עם ההנעות לפעולה, למדוד הצלחה (קופון, קוד מיוחד…), לומר בתחילת הפרק, לא לשכוח לומר את שמכם המלא בתחילת הפרק, תיאום ציפיות עם המרואיינים,

דוגמאות לבעלי עסקים שהפודקאסט מהווה כלי שיווקי עבורם:

  • בלייב הזה נתתי 3 דוגמאות, אך בלייב אחר נתתי הרבה יותר דוגמאות. אני ממליצה לכם לצפות בהקלטת הלייב פה – “דוגמאות לעסקים שהפודקאסט משמש עבורם כלי שיווקי”
  • רוזין רוזנבלום בפודקאסט “נולדנו להשפיע” מייעצת בלייב לבעלי עסקים בפודקאסט. עשתה עונת קורונה לפודקאסט ונותנת בו שעת ייעוץ שיווקי עם בעלי עסקים.
  • יהודית כץ בפודקאסט “חושבים טוב” משווקת אירועים קרובים כמו הרצאות, בנוסף, נותנת לאורך הפרקים את האינפוטים שלה, מחקרים וכו’
  • אני בפודקאסט “מאחורי המיקרופון” משווקת את אתר החברים החינמי של אודיובריין וחולקת מהידע שלי לאורך הפרקים

איך תדעו כמה זה נכון עבורכם לשווק את עצמכם?

  • נתחו את הפרקים ותנסו להבין כמה אתם רוצים לשווק במהלך הפודקאסט
  • לבקש מכמה קולגות שאתם סומכים עליהם להאזין ולתת פידבק
  • זה גם תלוי כימיה עם המרואיינים שלכם, זה בסדר אם בחלק תרגישו יותר בנוח ובחלק תרגישו פחות בנוח
  • כשאתם מראיינים והפוקוס הוא כביכול המרואיינים שלכם – עדיין חשוב שיישמעו את מה שיש לכם לומר ואת דעתכם בנושא. עם הזמן וככל שתקבלו יותר פידבקים על הפודקאסט תרגישו יותר בנוח

למה לא כדאי שתוותרו על השיווק?

  • בסוף אתם משקיעים זמן, כסף והמון מאמץ ולמידה כדי שהפודקאסט יהיה הכי טוב שאתם יכולים
  • הפודקאסט הוא כלי שיווקי, בדיוק כמו שבפוסט בבלוג שלכם אתם מספרים על השירותים שלכם, אולי שמים קישור
  • אפשר גם לזרוק הערה כבדרך אגב תוך כדי שיחה כדי שזה לא ירגיש לכם מאולץ

הפודקאסטים שלי:

קישורים רלוונטיים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *