פודקאסט ככרטיס הביקור החדש שלכם

פודקאסט ככרטיס הביקור החדש שלכם

אם אתם עדיין לא בטוחים שפודקאסט יכול לשמש ככלי שיווקי עבור העסק שלכם, אז הפוסט הזה בדיוק בשבילכם!

בלייב דיברתי על איך פודקאסט יכול לשמש ככרטיס הביקור של העסק שלכם ואיך הוא יכול להגדיל את החשיפה ואת כמות הלקוחות שלכם.

בלייב דיברתי על הנושאים הבאים:

  • כרטיס ביקור והקבלה לפודקאסט
  • אילו פרטים חשוב שתציינו בפודקאסט
  • איך הפודקאסט יכול לתרום למאמצי השיווק שלכם
  • כמה מילים לסיכום

לצפיה בהקלטת הלייב:

פודקאסט ככרטיס הביקור החדש שלכם

הצטרפו אלי ללייב בו אני מדברת על איך פודקאסט יכול להיות כרטיס הביקור החדש שלכם! לא בטוחים עדיין למה אתם צריכים פודקאסט ואיך הוא יכול להוות כלי שיווקי מעולה לעסק שלכם? הלייב הזה בדיוק בשבילכם! קישורים רלוונטיים: קורס האונליין המקיף שלי להפקת פודקאסט: https://audiobrain.co.il/how-to-podcast-online-comprehensive-course/ רכישת שיעורים ספציפיים מהקורס המקיף (כל שיעור נמכר בנפרד, למי שלא צריך את הקורס המלא): https://audiobrain.co.il/shop מדריכים חינמיים על עולם הפודקאסטים: https://audiobrain.co.il/free-guides/ הפודקאסט – מאחורי המיקרופון: https://behindthemic.co.il/ פודקאסט על עקבים – פודקאסט על יזמות ואימהות: https://podcastonheels.co.il/

Posted by ‎אודיובריין AudioBrain – פודקאסטים לעסקים‎ on Tuesday, September 1, 2020

 

סיכום בנקודות:

כרטיס ביקור וההקבלה לפודקאסט:

כרטיס ביקור:

  • מה מכיל כרטיס – את השם והטייטל שלכם, לוגו, שם עסק, מייל וטלפון ליצירת קשר, אתר אינטרנט
  • למה נועד – ליצירת קשר, לכך שיזכרו אתכם, שיתרשמו מהנראות של הכרטיס והרושם שהעיצוב שלו עושה, שיכנסו לאתר שלכם ויוכלו לבדוק עליכם ולהתרשם מכם
  • הכרטיס צריך לשקף אתכם, את ה-LOOK & FEEL של העסק, את האופי שלכם…
  • בסוף הוא אמור לעזור לאדם שקיבל אותו, ביחד עם הרושם הראשוני שהשארתם, להבין האם הוא רוצה ליצור אתכם קשר (בין אם זה לקוח או הצעה עסקית)

פודקאסט:

  • הפודקאסט אמור לשקף אתכם, את העסק שלכם, להעביר את האותנטיות שלכם ולתת לאנשים להתרשם מכם ולהתחבר אליכם, כך שירצו לפנות אליכם ולהתעניין בשירותים שלכם או להציע לכם שת”פ

אילו פרטים חשוב שתציינו בפודקאסט:

  • את השם המלא והטייטל שלכם
  • איפה ניתן ליצור אתכם קשר – בין אם זה דרך הפייסבוק / קבוצת הפודקאסט / קבוצה אחרת / טלגרם / וואטסאפ וכו’…
  • אם יש לכם הודעות חשובות – השקת מוצר / שירות / ספר חדש > רצוי לתת הנחה מיוחדת למאזינים שלכם

איך הפודקאסט יכול לתרום למאמצי השיווק שלכם:

לקוחות – המאזינים שלכם יוכלו להתרשם מכם:

  • התרשמות מהיכולת שלכם להעביר תוכן בצורה טובה ורהוטה ומהיכולת שלכם להסביר דברים (לא כל אחד יכול ללמד, צריך לדעת איך להעביר את הדברים)
  • להבין האם הם מתחברים אליכם, לדעות שלכם, לשפה שלכם…
  • יראה שאתם מעודכנים טכנולוגית ולא תקועים מאחור

שת”פים – הפודקאסט יפתח לכם דלתות והזדמנויות לקשרים חדשים:

  • היכרות וחשיפה להמון אנשים חדשים – במיוחד אם אתם מראיינים בפודקאסט אנשים
  • אנשים יפנו אליכם ויבקשו להתראיין אצלכם
  • אתם תרגישו שיש לכם לגטימציה לפנות גם לאנשים הכי מוכרים ולהזמין אותם להתראיין (אנשים רוצים להתראיין בפודקאסטים היום יותר מתמיד)
  • כשאתם פונים לאנשים בבקשה שיתראיינו אצלכם תמיד תשלחו להם קישור להאזנה לאתר הפודקאסט
  • יראה שאתם מעודכנים טכנולוגית ולא תקועים מאחור

לסיכום:

אם אין לכם עוד פודקאסט, אין זמן טוב יותר להתחיל אחד מאשר עכשיו… 

הפודקאסטים שלי:

קישורים רלוונטיים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *