האם לפתוח עמוד או קבוצת פייסבוק לפודקאסט?

האם לפתוח עמוד או קבוצת פייסבוק לפודקאסט?

שואלים אותי המון האם כדאי לפתוח עמוד עסקי לפודקאסט, האם לשתף
מאישי או האם לפתוח קבוצת פייסבוק למאזינים.
 
בלייב הזה הסברתי מה ההבדלים בין כל אחת מהאופציות ואמרתי מה לדעתי כדאי לשתף בכל אופציה.
 
בלייב דיברתי על הנושאים הבאים:
  • מוזיקה והתארגנות ללייב – מדקה 0:00
  • פתיח ודברי פתיחה – מדקה 6:14
  • למה החלטתי לדבר על הנושא – מדקה 7:25
  • שיתופים מהפרופיל האישי – מדקה 8:20
  • פתיחת עמוד פייסבוק לפודקאסט – מדקה 11:12
  • פתיחת קבוצת פייסבוק לפודקאסט – מדקה 21:57
  • כמה מילים לסיכום – מדקה 31:27
  • מושג השבוע – “קטגוריות לפודקאסט” – מדקה 36:36
  • דברי סיום – מדקה 40:18

כדי לקבל עדכונים בכל פעם שאעלה ללייב הצטרפו לרשימת התפוצה שלי בקישור הזה (אל דאגה, אני לא מציקה יותר מדי) ועשו לייק לעמוד הפייסבוק של “אודיובריין – פודקאסטים לעסקים”.

הקלטת הלייב

האזנה כפודקאסט

סיכום בנקודות

שיתופים מהפרופיל האישי

  • הפרופיל אליו נחשפים חברי הפייסבוק שלכם.
  • זה לא בהכרח קהל היעד שלכם
  • אולי תקבלו לייקים מחברים קרובים או משפחה אבל לאו דווקא האנשים הנכונים ייחשפו לתכנים.
  • כמובן שתלוי מי הם החברים שלכם.
  • אפשרי לפרסם, אני גם עושה את זה מדי פעם.
  • יש לי המון חברי פייסבוק רלוונטיים.

פתיחת עמוד פייסבוק לפודקאסט

  • עמוד ולא פרופיל. יכול להיות עמוד ספציפי לפודקאסט או העמוד העסקי שכולל המידע גם על העסק שלכם.
  • למרות החשיפה הנמוכה כיום של עמודי פייסבוק אני כן ממליצה לכם לפתוח אחד אם אין לכם.
  • קודם כל, אני ממליצה לשתול את הפיקסל של פייסבוק באתר שלכם, כבר דיברתי על זה בלייב, אחר שעשיתי. זה יאפשר לכם ליצור בעתיד קמפיין ריטרגטינג במידה ותרצו להביא תנועה לפןדקאסט שלכם, לפרקים ספציפיים או לפודקאסט בכללי.
  • חוץ מזה, למרות החשיפה הנמוכה, עדיין קיימת חשיפה כלשהי ואנשים עדיין אוהבים לראות שיש עמוד עסקי.
  • אני ממליצה לפרסם שם פרקים חדשים, טיזרים מהפודקאסט, תמונות סלפי לפני הראיונות, להציג את המרואיינים שעתידים להגיע ועוד.

פתיחת קבוצת פייסבוק לפודקאסט

  • יותר אישית, יותר אינטימית. לא ממליצה שתהיה פתוחה אלא סגורה או סודית. עדיף סגורה כדי שפייסבוק יציע אותה לאנשים והקבוצה תעלה בתוצאות החיפוש.
  • חוץ מזה, דרך הקבוצה תוכלו ממש להיות באינטראקציה עם המאזינים שלכם.
  • תוכלו לפתח דיונים בנושאים הקשורים לפודקאסט, במיוחד אם מדובר בנושאים רגישים.
  • תוכלו לעשות לייבים עם המרואיינים ואפילו להציע למאזינים להעלות שאלות תוך כדי.
  • זה גם יכול להיות הפוך, הלייב יהיה לייב בקבוצה ואחכ יעלה כפודקאסט.
  • בקבוצה אנשים מרגישים יותר בנוח לשתף מאשר בעמוד עסקי.
  • גם החשיפה גבוהה יותר מאשר בעמוד עסקי, למרות שזה גם לאחרונה לא מדויק.
  • מה שכן, תצטרכו להיות מחויבים אחרת זה לא ממש יעבוד.
  • הרבה אנשים הם קולות שקטים בקבוצות ורק קוראים את התכנים, ואתם תצטרכו להעלות פוסטים ולהתאמץ על מנת שאכן הקבוצה תהפוך לקהילה.
  • כמובן שגם שם תשתפו פרקים חדשים, תציגו את המרואיינים שלכם ואפילו תאפשרו להם לשאול אותם שאלות (אם ההקלטה לא בלייב)

דברי סיכום

  • יש יתרונות לכל אופציה
  • אני מציעה שתפתחו לפחות עמוד עסקי ותשתדלו את הפיקסל, ולגבי הקבוצה תחשבו האם יש לכם כרגע את הפניות והזמינות לבנות קהילה.
  • ובכל מקרה, אף פעם אל תסכמו רק על רשתות חברתיות. תבנו לכם רשימת תפוצה חזקה וטובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו גישה מיידית לכל המדריכים והתכנים באתר:

לאתר אני מעלה מדריכים וטיפים מהניסיון שצברתי ב-3 וחצי שנים האחרונות מהקמה ותחזוק הפודקאסטים שלי: “פודקאסט על עקבים” ו”מאחורי המיקרופון”, ומליווי עסקים, חברות וארגונים בכל תהליך הפקת הפודקאסט שלהם. הירשמו וקבלו גישה מיידית למדריכים באתר: