שיווק וקידום הפודקאסט באמצעות המרואיינים שלכם

שיווק וקידום הפודקאסט באמצעות המרואיינים שלכם

תוכנית ראיונות היא הפורמט הפופולארי ביותר בפודקאסטים, ולא סתם…

חוץ מזה שהרבה יותר כיף לנהל שיחה עם אנשים מאשר לדבר למיקרופון לגמרי לבד,

וחוץ מזה שלמאזינים שלכם יהיה הרבה יותר מעניין להאזין לפרק שיש בו דינאמיקה ושיח בין כמה אנשים,

המרואיינים שלכם יכולים לעזור לחשוף את הפודקאסט שלכם לקהל חדש שטרם מכיר אתכם, אבל… כדי שהם ירצו לעשות זאת יש כמה דברים שחשוב שתדעו ותעשו.

בהקלטת הלייב הזה דיברתי על הנושאים הבאים:

  • טיפים לבחירת מרואיינים לפודקאסט
  • פעולות שכדאי לעשות לפני ההקלטה
  • פעולות שכדאי לעשות במהלך ההקלטה
  • פעולות שכדאי לעשות לאחר ההקלטה

כדי לקבל עדכונים בכל פעם שאעלה ללייב הצטרפו לרשימת התפוצה שלי בקישור הזה (אל דאגה, אני לא מציקה יותר מדי) ועשו לייק לעמוד הפייסבוק של “אודיובריין – פודקאסטים לעסקים

לצפיה בהקלטת הלייב:

איך תקדמו את הפודקאסט באמצעות המרואיינים שלכםהצטרפו אלי ללייב ובו אני נותנת טיפים לבחירת המרואיינים לפודקאסט ואילו פעולות כדאי לעשות לפני, במהלך ואחרי הקלטת הפרק כדי לגרום למרואיינים שלכם לצאת סופר מרוצים מהראיון ולרצות לשתף את הפודקאסט. ——- קישורים רלוונטיים: קורס האונליין המקיף שלי להפקת פודקאסט: https://audiobrain.co.il/how-to-podcast-online-comprehensive-course/ רכישת שיעורים ספציפיים מהקורס המקיף (כל שיעור נמכר בנפרד, למי שלא צריך את הקורס המלא): https://audiobrain.co.il/shop מדריכים חינמיים על עולם הפודקאסטים: https://audiobrain.co.il/free-guides/ הפודקאסט – מאחורי המיקרופון: https://behindthemic.co.il/ פודקאסט על עקבים – פודקאסט על יזמות ואימהות: https://podcastonheels.co.il/

Posted by ‎אודיובריין AudioBrain – פודקאסטים לעסקים‎ on Tuesday, September 15, 2020

סיכום בנקודות:

למרות הסיכום, אני ממליצה לצפות בהקלטת הלייב, מכיוון שבלייב עצמו אני מרחיבה ומשתפת הרבה מעבר למה שרשום בסיכום, ולעיתים עונה גם על שאלות ששואלים אותי תוך כדי.

טיפים לבחירת מרואיינים לפודקאסט:

  • מרואיינים עם קהל גדול ועם מספר גדול של עוקבים
  • מרואיינים עם סיפור סופר מעניין ומיוחד
  • מרואיינים שיש להם יכולת וורבלית טובה
  • כדי לקדם את העסק שלכם אתם יכולים להביא כמרואיינים לקוחות שליוויתם ולהראות את הדרך שעשו ולנתח אותה

פעולות שכדאי לעשות לפני ההקלטה:

  • לעשות תיאום ציפיות לקראת הפרק – לבדוק על מה הם רוצים ולא רוצים לדבר, נקודות לקראת השיחה / ראיון, מה המטרה שלכם וכל פרט חשוב
  • לבדוק איך הם רוצים שתציגו אותם, טייטלים…
  • לעשות הקלטת ניסיון – חשוב וגם עוזר להפיג את המתח
  • לומר שניתן לערוך הכל כך שירגישו בנוח, אם הם צריכים לקחת שלוק מים, לזוז, לסדר את האוזניות…
  • לעשות סמול טוק גם אחרי שלוחצים על כפתור ההקלטה, להפיג מתח
  • לומר שגם אתם מתרגשים
  • לעשות מינגלינג לפני הראיון

פעולות שכדאי לעשות במהלך ההקלטה:

  • בסוף הפודקאסט הוא כלי שיווקי והוא יעשה להם שיווק מעולה – תגרמו להם להרגיש בנוח במהלך הפרק כך שירגישו שאכן העבירו את מה שרצו
  • תרימו להם, אל תשאלו שאלות מורידות או תתעמתו איתם במהלך הפרק
  • אל תתנגחו עם המרואיינים או תכניסו אותם לפינה
  • אל תקטעו את רצף הדיבור שלהם, גם אם הם מדברים המון או מתרחקים מהנושאים המרכזיים של השיחה. אפשר לערוך אחר כך

פעולות שכדאי לעשות לאחר ההקלטה:

  • לשאול אותם מה דעתם על הפרק והאם אהבו – אפשר גם בדיעבד להוריד קטע ולהעלות קובץ חדש (מי שכבר הוריד לא יהיה רלוונטי עבורו), אפשר לשלוח לאישור את הפרק אבל אני פחות ממליצה
  • לוודא שאם יש תוכן שמבקשים להוריד מהפרק בעריכה – לעשות זאת (תרשמו לכם ותחסכו אי נעימויות). זה יגדיל את הסיכויים שישתפו את הפרק
  • לבקש שישתפו בכל מקום – רשימת תפוצה, רשתות חברתיות, קהילת פייסבוק…
  • לבקש קישורים שחשוב להם שתוסיפו באתר הפרק
  • לעדכן אותם מתי הפרק צפוי להתפרסם ולשלוח להם קישור מיד עם פרסום הפרק. אם יש עיכוב, לעדכן
  • לתייג ברשתות החברתיות
  • לבקש לשתף את הפרק שלכם
  • אם לא משתפים תבדקו למה. לפעמים זה סתם מעומס עבודה
  • טיזרים – תמונות / וידאוים / ציטוטים…

הפודקאסטים שלי:

קישורים רלוונטיים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *