סוגי תכנים שכבר יש לכם ואתם יכולים להפוך לפודקאסט

סוגי תכנים שכבר יש לכם ואתם יכולים להפוך לפודקאסט

לא פעם פונים אלי בעלי עסקים שמאוד רוצים להתחיל פודקאסט ולהנגיש את הידע שלהם לקהל נוסף, אבל הם לא בטוחים במה כדאי שהפודקאסט שלהם

והפעם שיתפתי בכמה סוגי תכנים שכבר יש לכם (או לפחות אחד…) שאתם יכולים להפוך לפודקאסט.

כך גם תחסכו זמן יקר וגם תוכלו להנגיש את הידע שלכם לקהל חדש שצורך תוכן דרך פלטפורמת הפודקאסטים ותוכלו לחזק את המותג שלכם ולהביא הרבה יותר לקוחות לעסק שלכם!

כדי לקבל עדכונים בכל פעם שאעלה ללייב הצטרפו לרשימת התפוצה שלי בקישור הזה (אל דאגה, אני לא מציקה יותר מדי) ועשו לייק לעמוד הפייסבוק של “אודיובריין – פודקאסטים לעסקים

הקלטת הלייב:

סיכום בנקודות:

למרות הסיכום, אני ממליצה לצפות בהקלטת הלייב, מכיוון שבלייב עצמו אני מרחיבה ומשתפת הרבה מעבר למה שרשום בסיכום, ולעיתים עונה גם על שאלות ששואלים אותי תוך כדי.

1. פוסטים שאתם מעלים לרשתות החברתיות / לבלוג

  • לקחת את הנקודות העיקריות ולהרחיב אותן בפודקאסט

2. לייבים ברשתות החברתיות / ברדיו החברתי

  • לתכנן את הלייב בצורה כזו שלאחר מכן תוכלו לערוך אותו, להוריד התחלה וסוף, להוסיף פתיח ולהעלות אותו כפודקאסט

3. ראיונות שאתם עושים אונליין

  • נהיה מאוד פופולארי לעשות תוכנית ראיונות אונליין עם כל מיני אנשים בתחומי התמחות שונים, או סיפורי השראה למיניהם.
  • הרבה מהראיונות מתבצעים דרך תוכנת זום או אפילו בלייב דרך הפייסבוק.
  • אתם יכולים לקחת אותם ולהפוך אותם לפודקאסט.
  • רצוי לדאוג למיקרופון באיכות טובה וגם לבקש מהצד השני, כמובן שלא תמיד ניתן. זה בסדר
  • אם אתם מקליטים גם בוידאו אז לוודא שיש איכות תאורה מספקת ולשים לב למה שמצולם ברקע.
  • את הוידאוים להעלות ליוטיוב ולרשתות ואת האודיו כפודקאסט

4. ראיונות שעשיתם בתוכניות רדיו

הרבה אנשים מתראיינים בתוכניות רדיו, ויש כאלה שהיו כבר בלא מעט תוכניות

יש לי לקוחה שאספה את כל תוכניות הרדיו בהן השתתפה וארזה אותם כפודקאסט (דבי קצב – המתקצבת).

כמובן שהאיכות לרוב פחות טובה בצד שלכם כי השיחה היא טלפונית אבל עדיין, אם מדובר בחומרים טובים אז בהחלט כדאי להנגיש אותם

5. שאלות של לקוחות / לקוחות פוטנציאליים

הרבה מהתכנים הכי שווים אצל הרבה בעל עסקים, וגם אצלי עם אודיובריין, מגיעים דווקא מהלקוחות

אתם יכולים לקחת סוגיות ושאלות שניתן להרחיב עליהן ולהפוך אותן לפרקים בפודקאסט

למשל, שרון בירקמן, שהתראיינה אצלי לפודקאסט על עקבים, יש לה פודקאסט שנקרא בקטנה, כל פרק הוא סביב 5דקות ונוגע בשאלות ששואלים אותה

לפעמים לא צריך יותר מכמה דקות. והיתרון שאנשים יכולים להאזין לכמה וכמה פרקים כאלה ברצף.

הפודקאסטים שלי:

קישורים רלוונטיים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו גישה מיידית לכל המדריכים והתכנים באתר:

לאתר אני מעלה מדריכים וטיפים מהניסיון שצברתי ב-3 וחצי שנים האחרונות מהקמה ותחזוק הפודקאסטים שלי: “פודקאסט על עקבים” ו”מאחורי המיקרופון”, ומליווי עסקים, חברות וארגונים בכל תהליך הפקת הפודקאסט שלהם. הירשמו וקבלו גישה מיידית למדריכים באתר: